Neem contact op
Via onderstaand formulier of telefoonnummer kunt u met ons in contact komen. Van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur zijn we bereikbaar op 0418 - 51 40 18.
Neem contact op
Veelgestelde vragen
1.1 Waarom geeft mijn Track & Trace code geen verzendtraject weer?
Zodra je de Track & Trace code hebt ontvangen is het onderweg naar het opgegeven bezorgadres. In de avond wordt het verzendtraject inzichtelijk.
1.2 Wat moet ik doen als ik een deel van mijn bestelling niet heb ontvangen?
Wacht nog even af. Je bestelling wordt in meerdere pakketjes geleverd. Mogelijk is er 1 vertraagd of komt het met een andere koeriersdienst vanwege de bijzondere afmetingen van een besteld artikel (bijvoorbeeld langer dan 150cm).
1.3 Mag ik een product thuis uitproberen?
Ja, je mag je product uitproberen zoals je in de winkel ook zou doen.
Bevalt het product niet? Dan kun je deze retourneren. Het is dan wel belangrijk om je product in de originele staat en verpakking terug te sturen. Zo kunnen we er nog iemand anders blij mee maken.
1.4 Ik heb een cadeaubon ontvangen, hoe verzilver ik deze?
In de winkelwagen kun je de cadeaubon eenvoudig verzilveren. Door te klikken in het vakje "Kortingscode" kan de ontvangen code ingevuld worden. Let op, deze is hoofdletter gevoelig.
Vervolgens klik je op "Toepassen " en het bedrag wordt verwerkt in je bestelling.
Wanneer je meerdere cadeaubonnen bij 1 bestelling wenst te verzilveren neem dan contact op met onze klantenservice. Maak een foto van de betreffende cadeaubonnen en mail deze naar [email protected]
1.5 Ik heb geen Track & Trace code ontvangen?
Dit kan gebeuren, check voor de zekerheid de map ongewenst of spam in jouw mailbox. Staat het mailtje hier ook niet in dan klopt jouw email adres waarschijnlijk niet. Mail naar [email protected] en wij mailen alsnog jouw track & trace code.
2.1 Hoe kan ik mij klantgegevens wijzigen?
Via “Inloggen, rechtsboven in het menu, kun je de accountgegevens wijzigingen.
2.2 Waar kan ik mijn factuur inzien?
Wanneer je bij ons een bestelling hebt geplaatst ontvang je een aparte e-mail met de factuur. Mocht je deze niet hebben ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice en geef je ordernummer door. Je ontvangt dan een e-mail met de gewenste factuur.
3.1 Hoe kan ik mijn bestelde product retourneren?
Een retour meld je eenvoudig aan via https://retourformulier-boottotaal-be.returnless.com/nl
3.2 Kan ik mijn bestelde product ruilen?
Vanzelfsprekend kan het voorkomen dat het bestelde product niet naar wens is en dat je het wil ruilen. Dit is natuurlijk geen probleem. De snelste manier om dit te realiseren is een nieuwe bestelling plaatsen met het juiste product, zodat deze direct verwerkt kan worden en snel bij je in huis is. Het geretourneerde product stuur je dan terug en deze verwerken we zoals beschreven onder ‘geld terug’. We doen hiervoor een terugbetaling. Natuurlijk mag je ook het product ruilen via het retourproces. Dit betekent dat wij het nieuwe product pas kunnen versturen op het moment dat het geretourneerde product bij ons binnen is en verwerkt. De eventuele prijsverschillen dienen vervolgens nog te worden verrekend.
3.3 Wat is de retourtermijn?
Niet tevreden met jouw bestelling? Geen probleem, je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst gewoon retourneren.
3.4 Kan ik artikelen uit verschillende bestellingen in één doos retourneren?
Dat is geen probleem, zorg ervoor dat er voor iedere bestelling 1 pakbon in het pakket zit.
3.5 Krijg ik het volledige aankoopbedrag terug?
Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product. Anders bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering is. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.
4.1 Wat als mijn product beschadigd is geleverd?
Wat vervelend dat jouw bestelling niet in goede staat is aangekomen. Graag ontvangen wij een foto(s) en /of video via de e-mail zodat wij mee kunnen kijken en een oplossing kunnen bieden.
5.1 Hoe retourneer ik een pakket naar Boottotaal?
Via retourneren.nl/boottotaal