Menu
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Retouren

    Heb je een product ontvangen dat kapot of beschadigd is? Dat is niet de bedoeling. Informeer onze klantenservice en we komen samen tot een snelle oplossing. We zijn bereikbaar op 0418-514018 of via [email protected].

    Indien het product met een andere reden niet naar wens is verwerken wij deze retouren via Retunless.

    Hoe stuur ik mijn bestelling terug?

    Bij Boottotaal geldt voor alle bestellingen een bedenktijd van 14 dagen. Deze gaat in op het moment dat je de bestelling hebt ontvangen. Binnen deze bedenktijd mag je het artikel natuurlijk uitpakken en bekijken. Onder bepaalde voorwaarden mag je de goederen aan ons retour zenden. Wij verwerken de retouren in Returnless.

    Een retour meld je eenvoudig aan via https://www.retourneren.nl/boottotaal

    Overige retouren zijn op basis van onderstaande richtlijnen:

    • Als consument mag je het product beoordelen alvorens het terug te sturen. Daarbij mag de verpakking worden geopend.
    • Binnen de bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van je bestelling maak je de retour aan viahttps://www.retourneren.nl/boottotaal
    • Producten worden binnen 14 dagen na aanmaken van de retourmelding door de klant aan ons opgestuurd.
    • Retouren worden opgestuurd compleet, onbeschadigd en in de originele verpakkingen verstuurd.
    • De kosten voor een retourzending zijn afhankelijk van de gekozen distributeur en komen voor rekening van de klant.

      Na het verstrijken van de bedenktijd is de koopovereenkomst een feit.


    Geld terug
    Indien je een terugbetaling wenst vindt deze plaats met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd. Indien je een volledige bestelling retour stuurt worden de verzendkosten van heenzending ook terugbetaald.


    Let op:

    Wij werken met Mollie als betaaloplossing. Terugbetalingen worden derhalve ook door hen verzorgd. De bijschrijving komt op je bank vanuit Stichting Mollie Payment. Indien je Klarna hebt gebruikt als betaalmiddel staan zij garant voor de betaling. Eventuele terugbetalingen verlopen dan ook via Klarna. 


    Als Boottotaal.nl een retourzending ontvangt en er is meer nodig dan normaal om het artikel te kunnen beoordelen als het artikel bijvoorbeeld beschadigd is kunnen er kosten worden doorberekend aan de klant.


    Ruilen
    Vanzelfsprekend kan het voorkomen dat het bestelde product niet naar wens is en dat je het wil ruilen. Dit is natuurlijk geen probleem. De snelste manier om dit te realiseren is een nieuwe bestelling plaatsen met het juiste product, zodat deze direct verwerkt kan worden en snel bij je in huis is. Het geretourneerde product stuur je dan terug en deze verwerken we zoals beschreven onder ‘geld terug’. We doen hiervoor een terugbetaling.

    Natuurlijk mag je ook het product ruilen via het retourproces. Dit betekent dat wij het nieuwe product pas kunnen versturen op het moment dat het geretourneerde product bij ons binnen is en verwerkt. De eventuele prijsverschillen dienen vervolgens nog te worden verrekend.

    Garantie
    Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Garantie worden tevens aangemeld in https://www.retourneren.nl/boottotaal.

    Bij garantie meldingen worden er vooraf altijd foto’s gevraagd om het proces te versnellen. Houd deze dus bij de hand als het over een garantie geval gaat. 


    Modelformulier voor herroeping:
    (dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

    Aan:           

    Boottotaal.nl
    Valeton 11C
    5301 LW Zaltbommel

    0418-514018
    [email protected]

     

    Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*

    De levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
    De verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,

    Herroept/herroepen*

    -          Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
    -          [Naam consumenten(en)]
    -          [Adres consument(en)]
    -          [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)


    * Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.



     0418-514018 [email protected] Boottotaal

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »